بیمه ملت نمایندگی یارمحمدی

خاش - خیابان امام خمینی - نبش امام خمینی 31 مرکز صدور ، مرکز خسارت مالی و جانی اتومبیل خاش

بیمه ملت نمایندگی یارمحمدی

خاش - خیابان امام خمینی - نبش امام خمینی 31 مرکز صدور ، مرکز خسارت مالی و جانی اتومبیل خاش

۲۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

در یک دقیقه

بهمن یارمحمدی گرنچی | Monday, 31 Shahrivar 1393، 02:29 PM | ۰ نظر

در عرض یک دقیقه می شود یک نفر را خرد کرد.

 دریک ساعت می شود کسی را دوست داشت.

در یک روز می شود عاشق شد.

ولی یک عمر طول خواهد کشید تا کسی رو فراموش کرد ...

  • بهمن یارمحمدی گرنچی

کمک رسان SOS

بهمن یارمحمدی گرنچی | Monday, 31 Shahrivar 1393، 02:25 PM | ۰ نظر

فروش کمک رسان SOS اختیاری برای بیمه گزاران در هر یک بیمه نامه طرح جامع / ثالث / بدنه می باشد.
خدمات کمک رسان SOS:
اتصال باطری
تحویل باطری در محل
تعویض لاستیک پنچر و سوخت رسانی
راه اندازی خودرو
بیرون کشیدن خودرو از گاردریل
شانه خاکی
شرایط جوی
موانع و واژگونی
تعویض تسمه دینام
حمل خودروهای متوقف بیمه گذران در جاده بنا بر درخواست و تشخیص کارفرما تا اولین تعمیرگاه در مسیر
حمل خودروهای متوقف بیمه گذران داخل شهر تا اولین تعمیر گاه

این پوشش به کلیه ماشینهای سواری و صرف نظر از نوع خودر برای یکسال 650،000 ریال

درصورت فروش بیمه کوتاه مدت بصورت روز شمار و بر اساس مدت بیمه نامه ( سه ماهه حدود 160،000 ریال). می باشد.

  • بهمن یارمحمدی گرنچی

خصوصیات فروشنده خوب

بهمن یارمحمدی گرنچی | Friday, 28 Shahrivar 1393، 11:39 AM | ۱ نظر

اگر انسان درست بداند باید به دنبال چه خصوصیاتی باشد انتخاب نمایندگان فروش کار چندان دشواری نیست. یک نقطعه شروع خوب پرسش از مشتریان است که فکر می کنند کارکنان فروش باید از چه خصویاتی بر خوردار باشند و این که آنها چه صفاتی را ترجیح می دهند. اکثر مشتریان نماینده فروشی را ترجیح می دهند که : درستکار ، صادق ، قابل اعتماد  ، مطلع و کمک رسان خوب باشد. شرکت هم زمانی که دارد داوطلبان شغل فروشندگی را انتخاب می کند باید به دنبال همین خصوصیات بگردد.

 در بررسی که در خصوص انسان های موفق انجام شده ، و فروشندگان بسیار موفق باید واجد این خصوصیات باشند : مخاطره پذیری ، مسئولیت شناسی ، مهارت ذاتی در حل و فصل مشکل ، توجه به مشتری و برنامه ریزی دقیق مراجعه فروش .

و رابرت مک موری می نویسد : " عقیده راسخ من آنست شخصی که شخصیت فروش لایق دارد، کسی است که به طور معمول طالب پیروزی است ، او نیاز جبری و مبرم به برنده شدن و جلب محبت دیگران دارد."

او پنج خصلت دیگر یک فروشنده بسیار موفق ارائه می دهد . این پنج خصلت از این قرارند : "

انرژی بسیار بالا ، اعتماد به نفس زیاد ، عطش فراوان نسبت به پول ، آشنایی نزدیک با صنعت ، توجه به هر ایراد ، مقاومت در مقابل مانع به عنوان یک چالش ."

مایر و گرین برگ :

یکی از کوتاه ترین فهرست های خصوصیات فروشنده را ارائه داده اند. آنها اظهار عقیده می کنند فروشنده لایق دو خصلت اساسی است . این دو خصلت احساس همدردی یا قابلیت احساس درست همانند مشتری و خود جوشی  یا نیاز شدید شخصی به فروش است.

  • بهمن یارمحمدی گرنچی

طبقه بندی مشاغل فروش

بهمن یارمحمدی گرنچی | Friday, 28 Shahrivar 1393، 11:10 AM | ۰ نظر

1 - تحویل دهنده : فروشنده ای است که وظیفه اصلی او تحویل کالاست( مانند : سوخت و روغن).

2 - دریافت کننده سفارش : فروشنده ای است که بیشتر نقش یک دریافت کننده سفارش داخلی ( فروشنده لوازم خرازی که پشت پیش خوان ایستاده است) یا دریافت کننده سفارش خارجی ( فروشنده ای که برای فروش صابون به سوپر مارکت ها سر میزند) درا دارد.

3 - فروشنده ارشادی : فروشنده ای که از او انتظار فروش نمی رود یا اجازه دریافت سفارش هم به او داده نمی شود. وظیفه اصلی این فروشنده ایجاد شهرت و اعتبار است یا آموزش استفاده کنندگان واقعی یا بالقوه کلا ( کسی که داروهای پزشکی را معرفی می کند).

4 - فروشنده فنی : فروشنده ای با سطح اطلاعات فنی نسبتاً بالا است ( مثلاً مهندسی را که نقش مشاور فنی برای شرکت های مشتری بر عهده دارد را در نظر بگیرید).

5 - ایجاد کننده تقاضا : فروشنده ای که با تکیه بر روش های مبتکرانه و ابداعی به فروش کالاهای ملموس ( مانند جارو برقی ، یخچال ، پرفیل ، دائرِۀ المعارف ) یا غیر ملموس ( نظیر بیمه ، خدمات تبلیغاتی یا آموزشی ) می پردازد.

6 - فروشنده راه کار : فروشنده ای است که تخصص او حل مشکل مشتری است. ارائه راه حل اغلب با یک سیستم از کالا یا خدمات شرکت توآم است (برای مثال سیستم های کامپیوتری و ارتباطی ).

  • بهمن یارمحمدی گرنچی

اندیشه کن ولی نخند ....

بهمن یارمحمدی گرنچی | Saturday, 15 Shahrivar 1393، 04:23 PM | ۶ نظر

به دستان پدرت،
به جاروکردن مادرت،
به همسایه ای که هرصبح نان سنگک می گیرد،
به راننده ی چاق اتوبوس،
به رفتگری که در گرمای تیرماه کلاه پشمی به سردارد،
به راننده ی آژانسی که گاهی مواقع چرت می زند،
به پلیسی که سرچهارراه با کلاه صورتش را باد می زند،
به مجری نیمه شب رادیو،
به مردی که روی چهارپایه می رود تا شماره ی کنتور برق تان را بنویسد،
به جوانی که قالی پنج متری روی کولش انداخته و در کوچه ها جار می زند،
به بازاریابی که نمونه اجناسش را روی میزت می ریزد،
به پارگی ریز جوراب کسی در مجلسی،
به پشت و رو بودن چادر پیرزنی در خیابان،
به پسری که ته صف نانوایی ایستاده،
به مردی که در خیابانی شلوغ ماشینش پنچر شده،
به مسافری که سوار تاکسی می شود و بلند سلام می گوید،
به فروشنده ای که به جای پول خرد به تو آدامس می دهد،
به زنی که با کیفی بردوش به دستی نان دارد و به دستی چند کیسه میوه و سبزی،
به هول شدن همکلاسی ات پای تخته،
به مردی که در بانک از تو می خواهد برایش برگه ای پرکنی،
به اشتباه لفظی بازیگر نمایشی

نخند ...

  • بهمن یارمحمدی گرنچی

ایده های فروش

بهمن یارمحمدی گرنچی | Saturday, 15 Shahrivar 1393، 04:21 PM | ۰ نظر



روزنامه ها ونشریات تخصصی را برای به دست آوردن فرصت های تازه تجاری و آگاهی یافتن از عزل و نصب های شرکت ها بخوانید.

شعارها و استراتژی های بازاریابی تان را به اطلاع وکیل، حسابدار، بانکدار، تعمیرکارغ وکانون تبلیغاتی تان برسانید و بدین ترتیب نیروی فروش خود را به رایگان گسترش دهید.

ساعات فعالیت خود را افزایش دهید.

حتی در ایام تعطیل گروهی را جهت ارائه خدمات به مشتریان اختصاص دهید.

نمونه های محصولات خود را در دفترتان به نمایش بگذارید.

به مشتریان سابق تلفن بزنید یا برای شان نامه بفرستید تا آنها را دوباره جذب کنید.

از طریق اینترنت سفارش بگیرید.

به مشتریان اینترنتی خود اطمینان دهید که سیستم امنیتی سایت شما قابل اعتماد است.

از زمان پاسخگویی به سفارش ها بکاهید و روند سفارش مجدد را تسهیل کنید.

بر گرفته سایت : جلیلیان

  • بهمن یارمحمدی گرنچی

خدمات و رابطه مشتری مداری

بهمن یارمحمدی گرنچی | Saturday, 15 Shahrivar 1393، 04:18 PM | ۱ نظر

از مشتریانتان بخواهید که بازگردند.


 تماس های تلفنی مشتریان را بدون قوت وقت پاسخ دهید.

روی دستگاه پیامگیر تلفن، اطلاعات مهم مانند ساعات کار شرکت، مکان و فرد پاسخگو را ضبط کنید.

روی دستگاه پیامگیر تلفن، پیامی به یادماندنی یا «نکته روز» را ضبط کنید.

برای مشتریانتان نمایش یا هر رویداد جالب دیگر را سازماندهی کنید یا بلیت تئاتر و سینما و ... برای شان بفرستید.

در دفترتان با حضور مشتریان یک سمینار برگزار کنید.

 تشکرنامه های دستنویس خوش خط برای مشتریان بفرستید. می توانید برای جشن تولدشان یا سایر مناسبت های سال، کارت تبریک ارسال کنید.

مقالات جالب را کپی کنید و همراه کارت ویزیت و بروشورتان برای مشتریان کنونی یا بالقوه بفرستید.

بخشی از وب سایت خود را به مشتریان اختصاص دهید.

 گاهی دکور محل ملاقات خود با مشتریان را از نو طراحی کنید.

بر گرفته : سایت جلیلیان

  • بهمن یارمحمدی گرنچی

من چگونه میتوانم به بیمه عمر و پرداخت سود آن اعتماد کنم؟

بهمن یارمحمدی گرنچی | Wednesday, 12 Shahrivar 1393، 01:21 PM | ۰ نظر

مشتری داشتم   این سوال را پرسید:
سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان زحمتکش . خواستم بپرسم‌ روی چه حسابی بعد از 30 سال این سود چشمگیر را به بیمه گذار می دهند؟ من چگونه می توانم به بیمه ملت اعتماد کنم؟

سلام و عرض ادب ، در پاسخ به سوال به جای شما باید این توضیحات را خدمت شما ارائه دهم : در امر بیمه و بیمه گری ، کلیه شرکت های بیمه موظف هستند بیمه های اشخاص را با بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به صورت اتکایی انجام دهند . به این صورت که شرکت های بیمه می بایست نیمی از حق بیمه دریافتی از بیمه های اشخاص را (نظیر بیمه های حوادث ، درمان و بیمه های عمر و تامین آتیه) به حساب بیمه مرکزی واریز نمایند و اینگونه ، بیمه شده به صورت اتکایی تحت پوشش خدمات بیمه ای قرار می گیرد . این مورد جزو قوانین لاینفک بیمه مرکزی بوده و کلیه شرکت های بیمه موظف به پیروی از آن می باشند . همچنین بیمه مرکزی ایران نیز تضمین می نماید تا در صورتی که به هر دلیلی شرکت بیمه نتواند نسبت به انجام تعهدات خود متعهد باشد ، وظیفه تامین تمام حقوق مادی و معنوی بیمه گذاران و بیمه شدگان را بر عده بگیرد . تشکر برای دور اندیشی ای که دارید . . .
  • بهمن یارمحمدی گرنچی

مشاوره بیمه رایگان

بهمن یارمحمدی گرنچی | Wednesday, 12 Shahrivar 1393، 12:17 PM | ۰ نظر

  کلیه همشهریان عزیز میتوانند جهت اطلاع از وضعیت قیمت بیمه نامه شخص ثالث خود بصورت زیر اقدام نمایند؟

1- نوع خودرو

2- سال ساخت خودرو

3 - بهمراه تعداد سالهای عدم خسارت نوشته شده روی بیمه نامه

4 - و تاریخ انقضاء بیمه نامه

را بشماره  7356  507  0936  پیامک کنند.

بعنوان مثال : پراید صبا   -  مدل 89   -  5 سال تخفیف عدم خسارت   - انقضاء 1393/06/01

  • بهمن یارمحمدی گرنچی

پوشش کمک رسان sos

بهمن یارمحمدی گرنچی | Wednesday, 12 Shahrivar 1393، 11:18 AM | ۰ نظر

معرفی سیستم کمک رسانsos:

این پوشش اختیاریه که ازطریق شرکت امداد خودرو ایرانیان ارائه میگردد وشامل خدمات ذیل میباشد:

1.اتصال باطری

2.تعویض زاپاس

3.سوخت رسانی

4.راه اندازی خودرو

5.بیرون کشیدن خودرو ازگاردریل ....

6.واژگونی

7.حمل خودرو تا اولین شهر درمقصد ومبلغ اش روز شماره وبرای پراید یکساله (64هزار تومانه) شش ماهه (32هزاره)  وسه ماهه (16هزار).

  • بهمن یارمحمدی گرنچی