خدمات و رابطه مشتری مداری
بهمن یارمحمدی گرنچی |
Saturday, 15 Shahrivar 1393، 04:18 PM |
۱ نظر
از مشتریانتان بخواهید که بازگردند.
تماس های تلفنی مشتریان را بدون قوت وقت پاسخ دهید.
روی دستگاه پیامگیر تلفن، اطلاعات مهم مانند ساعات کار شرکت، مکان و فرد پاسخگو را ضبط کنید.
روی دستگاه پیامگیر تلفن، پیامی به یادماندنی یا «نکته روز» را ضبط کنید.
برای مشتریانتان نمایش یا هر رویداد جالب دیگر را سازماندهی کنید یا بلیت تئاتر و سینما و ... برای شان بفرستید.
در دفترتان با حضور مشتریان یک سمینار برگزار کنید.
تشکرنامه های دستنویس خوش خط برای مشتریان بفرستید. می توانید برای جشن تولدشان یا سایر مناسبت های سال، کارت تبریک ارسال کنید.
مقالات جالب را کپی کنید و همراه کارت ویزیت و بروشورتان برای مشتریان کنونی یا بالقوه بفرستید.
بخشی از وب سایت خود را به مشتریان اختصاص دهید.
گاهی دکور محل ملاقات خود با مشتریان را از نو طراحی کنید.
بر گرفته : سایت جلیلیان